I've been losing sleep

Är i någon sorts koma. Har inte sovit tillräckligt mycket inatt, men jag har bara mig själv att skylla.
Fast egentligen tänkte jag på er, eftersom alla behöver sova så tänkte jag att istället för att förstöra genom att trängas med någon av er stod jag över denna gång.

Jag tar igen den förlorade sömnen inatt. Efter att jobbet är slut kommer jag stupa rakt ner i sängen, släppa allt och bara sova. Det kommer vara en utmattad Madeleine som kommer hem ikväll. 
 
Orkar inte skriva så mycket, men det var en spontan dag igår som resulterade i att jag och sällskapet hade trevligt, trots bristen att titta klart på tre filmer. Vi började alltså titta på tre olika filmer, men såg knappt hälften på någon av dessa. Det enda vi såg från början till slut var ett avsnitt av Hem till Midgård.
Om någon på Tv4 skulle läsa det här så är mitt förslag att ni ska sända det igen.
 
 
 
 
 
 
| |
Upp