Jag har lovat att ge mig på det där med körkortet igen.

Jag ska ta körkort, det ska jag. Alltså, det har aldrig varit något snack om saken alls, det är bara det att sen sist gav jag upp och började värdesätta annat istället för att faktiskt ta tag i teorin. Trots allt känner jag att det faktiskt är dags nu. Om jag inte klarar det den här gången kommer jag inte bli lika besviken och jag kommer antagligen ta det mycket bättre än sist.

Var inne och kollade på transportstyrelsens tider för kunskapsprovet och uppkörning.. Det är ett skämt, jag har möjligheten att göra provet varenda dag resten av det här året, men inte möjlighet att köra upp förrän i juni.
Det verkar som om jag kommer behöva vara aktiv på deras sida och haffa första bästa avbokning någon gör. 

Blääääääh, jävla skit.
 
| |
Upp