Jag tog en sax och skar mig över axeln

Idag spenderade jag ca 6 timmar på jobbet, ge och ta den tid jag kom i förväg samt väntan på att klockan skulle bli tillräckligt mycket för mig att röra mig mot bussen.

Det var en bra dag idag, för en gångs skull kan jag faktiskt påstå att ingenting dåligt hände, inga dåliga tankar, inga dåliga känslor. Det var en bra dag som flöt på.
 
Efter jobbet åkte jag till Saga och umgicks lite med hennes familj vid middagsbordet tills det var dags för Saga att göra sig i ordning inför kvällens planer. Själv var jag ju redan klar för längesen med allt sånt, hehe. 
 
Vi tittade på framträdandet av Chim & Mag, två tjejer som går i vår skola, det var kul att få höra dem faktiskt. Har ju träffat tjejerna flera gånger, men aldrig sett dem framträda förut.

Jaja, dags att lägga mig.. Snart.
 
 
 
| |
Upp