Standarden att blogga mitt i natten

Jag är väldigt hungrig, som i jag-skulle-kunna-äta-en-hel-gris-hungrig. Förstå hur gott ägg och bacon skulle vara just nu... Åååååh, varför har jag inte köket på samma våning?! Allt skulle vara så mycket enklare om det var så.
Eller om vår trappa bara slutade knaka, det skulle vara en alternativ lösning, men det skulle kräva lite mer anstränging eftersom jag då skulle behöva gå en bra bit för att nå mitt mål.  
 
Ser så jävla självgod ut och dryg på den här bilden, men jag har på mig mina partyskor. Vill ut och trippa omkring i dom nu! Men om en vecka exakt, hör du det Saga? På tisdag ska vi ut. Tänkte bara berätta det här så du vet, haha. Lär ju behöva plåstras om efter den utgången, men okii.
 
| |
#1 - - saga:

Oj hahha jaså, det ska vi tydligen :) jag taggar!

Upp