No time to think of consequences

Idag är min näst sista dag på Coop Forum. Nästan tre år blev det.
Jag stänger både idag och imorgon, men eftersom det sista jag gör som anställd på Coop Forum självklart är att ta extra timmar så jobbar jag nio timmar imorgon och inte fem, som det skulle varit.
Men.
Efter tre år av jobb och en lönespecifikation varje månad så fanns det inte ens på världskartan att bli arbetslös igen. Jag jobbar extra på Coop Nära från och med 31/8. Tänker däremot inte nöja mig med endast ett extrajobb nu när jag inte går i skolan längre. Jag ska skriva om mitt CV till något som passar olika typer av arbeten, inte bara som säljare i butik. Ett extrajobb kirrat, nu står nästa på tur. 
 
Om ni undrar varför jag tänker satsa så mycket på jobb tycker jag att ni ska fortsätta hålla er uppdaterade, för en vacker dag, i en inte allt för avlägsen framtid, kommer jag avslöja mina planer för de kommande åren.
 
 
 
madeleine | |
Upp