Och hur bröstet kan fyllas med sådan brännande ånger

Efter lite äventyr, lite 100-årsfest och lite kräkas på jobbet så sitter jag här.
Vet inte vad jag ska berätta, eftersom jag vanligtvis inte berättar utförligt vad jag har haft för mig. Bara ger lite ledtrådar sådär. Så lite ledtrådar/beskrivningar kommer här.
 
Drack mig full på rosévin, alldeles för mycket rosé. Det var antingen öl eller vin jag kunde välja mellan och då jag inte finner öl särskillt tilltalande blev det rosé. Och där satt jag, med kusiner och vänner till dessa och söp mig full.
Fann lite sällskap. Borde nog ha halsduk resten av veckan om man säger så. Spydde. Åkte hem. Pappa var nykter.
Började jobba 8 idag till 13. Mådde så dåligt. Med bara 45 minuter kvar av passet kräks jag. Japp.
Blev pigg som satan efter det, studsade nästan fram.
 
Lyssnar på regnet, tittar på film och facebookar lite.
 
Ha det fint.
 
 
| |
Upp