Listan för 2013

1. Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?

Har jag? Jo.. Jag var ju på Bråvalla och campade, det är typ det första jag kommer på.

2. Höll du några av dina nyårslöften?

 Hade inga, så det var ju skönt.

3. Fick någon du känner barn?

 Ja... Alltså whut.

4. Dog någon som stod dig nära?

 Det här året? Hmm, no.

5. Vilka länder besökte du?

 Lettland, Finland och Österrike.

6. Är det något du saknade 2013 som du vill ha 2014?

 Inte direkt, kommer inte på någonting i alla fall.

7. Vilket datum kommer du alltid att minnas?

 12 maj & 5 juni.

8. Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?

 YELLOWCARD

9. Vilket var ditt största misstag?

Öhm, att jag inledde någonting med någon kanske

10. Vilket var ditt bästa inköp?

 Min iPhone tror jag.

11. Vad spenderade du mest pengar på?

 Mat. Definitivt mat.

12. Vad gjorde dig riktigt glad?

 Me friendos.

13. Har du varit sjuk eller skadat dig?

 Klart jag varit sjuk någon gång under ett helt år.

14. Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2013?

 Thrift Shop - Macklemore

15. Mådde du bättre eller sämre under 2013 än vad du gjort tidigare år?

En salig blandning

16. Finns det något du önskar att du lagt mer tid på?

 Plugget

17. Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på?

 Mat

18. Hur var din julafton?

 Precis som vanligt, menas alltså att det slutade precis som vanligt.

19. Blev du kär?

 Fattat tycke för någon? Absolut

20. Vilket program har varit det bästa på tv?

 Game of Thrones.

21. Hatar du någon som du inte hatade förut?

 JAAAA :D

22. Vilken var den bästa boken du läst under året?

 City of Thieves - David Benioff

23. Vilken var din största musikaliska upptäckt?

 Lyssnar på typ samma

24. Önskade du dig något som du fick?

 Önskade mig inte direkt något

25. Önskade du dig något som du inte fick?

 Som tidigare nämnt, önskade mig inte någonting

26. Vilken var årets bästa film?

 Årets bästa film... Åh, jag vet inte, men såg 10 Things I Hate About You för första gången i år och den var fin.

27. Vad gjorde du på din födelsedag?

Söp

28. Vilka var de bästa människorna som du träffade?

Dem jag redan hade 

29. Hur skulle du beskriva din klädstil?

 Madeleine, precis som tidigare

30. Vad fick dig att må bra?

 Mat

31. Vilken kändis var du mest sugen på?

 EEEEH, typ Heath Ledger som Jokern ( May he rest in peace )

32. Vem saknade du?

 Min älskade Mozart

33. Vilken var din bästa månad?

Den 13:e månaden

34. Finns det något som du skulle kunna ha gjort bättre?

 Ätit mindre

35. Hur kommer nästa år att skilja sig från det här?

För det första kommer jag fortfarande inte gå i skolan, vilket innebär att jag jobbar på som en vuxen. 

Jag antar att det är vad som kommer skilja nästa år från de tidigare åren. Det är dags att lära sig bli vuxen. 

 

 

listor | |
Upp