Lungcancer

När jag klippte mig hade jag väl en vision av att mitt hår alltid skulle se ut såhär; Med lite söta lockar och fluff. Och så skulle det kunna vara varje dag - om jag orkade gå upp 40 minuter tidigare på morgonen. Endast 10 minuter är för mycket att kräva av mig i dagsläget, så därför är detta helglockarna. 
Ursäkta att jag ser lite retarded ut, ibland skiner mitt riktiga jag igenom.
 
 
Min helg dårå:
Fredag: Gick på The Hobbit, del 2 med Sofia.
Lördag: Var med Martin och Anton på kvällen.
Söndag: Gick på julmarknad med Sofia.
 
Sömn? Aldrig. Powernaps? Javisst. Just nu känns det som om jag aldrig kommer ha tid att återhämta mig efter alla dessa månader av förlorad sömn. Det är mååååånga timmar jag känner har gått förlorade sedan jag valde att gå emot det sunda förnuftet och sitta uppe hela nätterna.
 
| |
Upp