Trött i kroppen

Vi var ju i Romme igår och det var supermegadunderkul. Eller någonting liknande.
Kan dra det lite snabbt:
 
Eftersom jag är charmtrollet själv så fick jag Robin i min klass att komma och hämta mig, då han också skulle med till Romme. Var lagom trött, men gick upp i tid för att kunna vakna till lite i alla fall. Sen bar det av till skolan och bussen, där vi mötte upp Johanna. Lastade in skidor, stavar, pjäxor och hjälm i bussen och sen bar det av. 
Busschauffören asså... Aldrig har jag varit med om någon som betett sig så "illa" som busschaffis. Han var otrevlig och hade en jävla attityd mot en elev, men trots allt detta så var det faktumet att han pratade i telefon en stor del av färden. Jag tycker inte att det är okej när man har hand om ett tiotal liv. Fy skäms på dig.

Vi kom fram, jag och Robin chillade medan vi väntade på Johanna som skulle hyra utrustning. Vi åkte hela dagen. Vissa ramlade väldigt roligt, andra inte. Sen åkte vi hem igen. Det var en bra dag.
En väl spenderad dag. Snart åker jag till Österrike och jag kan knappt bärga mig, att stå på ett par skidor och bara åka är så högt upp på min lista. Planerar att lära mig åka snowboard också, önska mig lycka till!
 
Ha det fint. 
 
 
 
 
| alpin, romme , skidor | |
Upp