Jag + valfritt

Praktik idag. Wi-fucking-hoe. Min positiva inställning skiner igenom som vanligt. Men faktiskt, det var ganska ansträngande att ta mig upp och köra på som vanligt. Hade liksom börjat vänja mig vid att vakna och inte behöva bry mig så mycket, likt alla andra som haft lov. 
Igår blev det inte att jag läste till kapitel 15 i boken eftersom en på jobbet blev akut sjuk och jag blev ombedd att stänga istället. Därför ligger jag nu efter i läsandet! Inte bra, inte bra.
 
Imorgon börjar jag på en ny burk med Omega3! Grattis, till din första avklarade burk med naturläkemedel-som-egentligen-inte-fungerar, Madeleine!
 
Hur som haver, efter praktiken umgicks jag med Sofia. Kom hem för en halvtimme sedan ungefär.
Imorgon blir det praktik igen och jag måste sussa nu... Inteeeeeee, men hejdå på er. 
 
 
| |
Upp