Tell my ghost

Lyssnar på ett band som jag sett live, tillsammans med Sofia i somras. Har aldrig riktigt försökt lyssna på dem ordentligt, men jag ger det ett försök nu. Ganska helt okej är In Flames faktiskt.
Jag berättade aldrig ordentligt om i somras, eller hur? Det känns inte som om jag gjorde det...
Det var roligt att åka iväg på ett äventyr, det enda minuset var ju att man var blott sjutton år då, men vi hoppas på att en till sådan resa ska ske denna sommar och att det då blir en längre vistelse.
 
 
Har på mig den vackra tröjan som min samhällslärare kommenterade inför hela klassen. Tank u.
Min säng är helt nybäddad med ett alldeles nytt påslakan/örngott som jag inhandlade för halva reapriset igår på Åhléns. Fyra set har jag med påslakan + örngott nu. Allt för att ha när jag flyttar senare (tidigare än väntat förhoppningsvis). 
 
 
Det här blir sista inlägget för ikväll, godnatt nu.
 
| göteborg, in flames, madeleine ring, metaltown, mtv | |
Upp