Why are you doing it for? Hey, Hoe.

Gjorde bra ifrån mig på praktiken idag, satte i en lagom växel och bara köttade.
Jag och Sofia hade kul i alla fall, känns bra att ha en vän med mig under dessa långa och utdragna dagar.
Vårt pågående projekt är att få in alla visitkort/uppgifter till klienter osv in på datorn och det är hundratals sådana.
Satan vad tråkigt det är, men det är något som ska göras och det är lätt att fördriva tiden med.
Har praktik först på tisdag igen, men inte får jag någon vila för det.
Jag ska (tack vare min otroliga förmåga att inte kunna säga nej till min chef) jobba imorgon 17-22:15, lördag 11-20, söndag 14-22:15. Sen är det engelska på måndag och återigen jobb på tisdag kväll. Men det är bra, för det är en "dålig" månad med arbetspass trots allt. Har redan tagit lite extra tider tidigare denna månad och det här kommer bli bra när lönen kommer sen.
Spara är vad som måste göras från och med nu.
Körkortet är ingen mening med att satsa på i dessa tider, tyvärr.
 
Men, dags för Madeleine att dra ut på äventyr igen!
 
 
 
 
 
| |
Upp