I want it to end

Jag vill göra om min blogg. Har börjat tröttna ganska mycket på hur pass enkel den är. Det sakans spänning och äventyr. Jag vill ge min blogg ett nytt liv - igen.
Ni som följt mig sedan flera år tillbaka vet att jag ständigt ändrade design och grejade, men på senaste tiden har det varit väldigt dött. Svart och vitt - enkelt och inga oväntade överraskningar där inte.
 
Kanske pratar om mig själv och mitt liv till viss del också. Idag har jag till exempel svarta strumpor, svarta byxor och vit tröja. Inget spännande alltså.
Idag ska jag även bege mig mot jobbet igen, efter en semester på tre veckor. Det känns som om jag varit borta från jobbet i flera månader. Nu är det dags igen och jag får lov att kämpa på.
 
Är klar med spel och ATG-utbildningen och det känns riktigt bra, förhoppningsvis ökar det mina chanser att få vistas mer i kundservice än tidigare.
 
Ha det underbart tills vi hörs igen.
 
 
| |
Upp