Bråvalla - Nattinlägg

Klockan är runt halv tre på natten och mina vanor har återigen fallit tillbaka i sina gamla gängor. Inte för att det låter som om jag är 73 år eller någonting. Jag har suttit och gjort min beskärda del av research angående kameraobjektiv, filter osv. Det är brist på annat det handlar om. Beställde dock ett filter och motljusskydd till min lilla finis, så jag ska experimentera lite när jag kommer hem igen efter allt som kommer hända nu. Senare blir det nog även ett nytt objektiv också, men det först när jag känner att jag kan avvara de tusenlappar som det kan komma att kosta mig.
 
Men! Till det jag skulle säga:
Jag åker med Sofia till Bråvalla Festival imorgon, onsdag, och jag vet själv hur frustrerande det är att inte hitta tillräckligt med information inför sådana händelser. Därför kommer jag, när jag kommit hem och i mån om tid, skriva ett eller flera utförliga inlägg om hur det verkligen är, vad man måste tänka på och vad som kunde gjorts bättre av oss. En massa bra-att-ha-tips alltså!
 
Idag, tisdag, ska vi handla det som står på vår lista som vi inte redan har. Vi hörs, antingen senare idag, imorgon innan vi åker, eller då jag har kommit hem.
 
Jag ska vila upp mig lite nu, ha det fint.
 
 
| |
Upp