Indelat i stycken och grejer

Kom hem nu, så vi kan diskutera Game of Thrones. 
Kom hem nu, så vi kan snacka om allvarliga saker.
Kom hem nu, så vi kan prata om vad det nu är vi pratar om. 
 
Det börjar bli ganska tråkigt att behöva vänta på att wifi ska finnas tillgängligt. 
Det börjar bli ganska jobbigt för min telefon att vara uppkopplad hela tiden.
 
Jag saknar dig min vän.
 
 
Men allvarligt, kom hem nu, titta ikapp på Game of Thrones så att vi kan diskutera allvaret i vad som händer i serien och sen spåra lite och börja prata om någon annan serie som måste ses och andra saker som inte har någonting med någonting att göra.
När sms finns behöver man liksom inte vänta på att den andra ska vara inom landet, det känner jag är lite drygt. Om Tele2 är "born to be different" tycker jag att samma kostnader ska gälla utanför Sveriges ramar, men det kanske bara är jag, elleeeeerrrrrrrrr???? Och sen det där dryga med att iPhone drar batteri som en fet unge äter hamburgare är ju en helt annan fråga som vi inte ens ska ge oss in på, då det kan bli en väldigt aggressiv konflikt om hamburgarna får säga sitt.
(Kolla, du behöver inte ens komma hem för att det ska spåra, klarar det mycket bra själv.)
Meeeeeen, jag saknar dig ändå, min underbara vän med så många kloka tankar och råd.
 
 
Nöööööjd nu? Me hope you are (:
 
Tidsinställt inlägg sen måndags, bara för att.
 
 
| |
Upp