Vem är jag egentligen?

Sitter här och äter frukooost. Nej, men allvarligt. Jag sitter här och lyssnar på musik och försöker förstå att jag har semester! Wiiiiie
Försöker förstå Photoshop, hur nu det någonsin ska gå... Försöker. Notera verkligen försöker förstå. Mensåatteh.
 
 
Kämpade mot sömnen hela dagen igår och när jag väl kom hem orkade min kropp inte mer. Jag satte mig i sängen och somnade sittandes med en iPad i knät och tv:n på normalhög volym.
Orkade verkligen inte hålla mig vaken och ansåg inte heller att det fanns någon anledning till att vara vaken.
Önskade att det var sista jobbdagen och att jag var klar, så att jag kunde kura ihop mig till en liten boll och sova i min ensamhet, men så var det ju inte. Satt istället upp och sov, i ett desperat försök till att kämpa vidare.
Allt jobb har verkligen slitit hårt på mitt psyke och äntligen, äntligen, har jag jobbat mina 48 timmar.
 
Spenderade mina timmar som kom efter jobbet med Sofia och vi testade att sätta upp tältet vi ska sova i onsdag-söndag och vi båda blev nog ganska förvånade över hur pass smidigt det gick. Vi planerade vad vi behöver ha med oss och avslutade med att titta på Magnus Betnér tills internet laggade.
 
Nu ska jag snart lägga mig och ta igen ännu mer sömn. Godnatt.
 
 
| |
Upp