Att döpa ett vin till 'GOSA', det är väl en mysig idé

Okej, jag kommer aldrig till skott, så är det bara. Kanske när jag fått in lite rutiner igen och har möjligheten att prioritera och någorlunda planera hur mina dagar kommer se ut.
 
Just nu vill jag skriva om vad jag känner, varför jag känner på det viset och att jag har noll koll på varför det är som det är. Jag har ingen aning alls och att det är det som gör mest ont. Men, jag ska inte göra det.
 
Imorgon börjar skolan typ igen, men det är på tisdag som helvetet börjar på riktigt.
Vara i skolan 8:10. Åtta och tio. Tio minuter över åtta.
VAD ÄR DET FÖR SATANISTJÄVEL SOM HITTAT PÅ DETTA?! DIREKT EFTER PRAKTIKEN?!?!?!!?!?!?!?!?
Sen NÄR blev det fel att ta några steg i taget? FÖR I HELVETE.
Vänta inte med att börja lektionen tills jag kommer, cause that's not gonna happen.
| |
#1 - - ..:

väntar fortfarande ;)

Upp