Changes to panic and nausea

Var på årets första skiva och även den första skivan någonsin igår kväll, som min vän Jonathan så vänligt upplyste mig om, mår inte så jävla bra idag. Alls. Men det är ingen ursäkt (eller?) för att inte vara i skolan klockan åtta efter ca 2 timmars sömn. Jag var fortfarande helt frusen när jag vaknade hemma hos Saga imorse. 
Skaffade mig en mängd nya kompisar igår kväll i alla fall, lite bra var kvällen. 
 
Förövrigt hände det en massa skit idag, saker som jag inte vill ska hända kommer säkert att göra det, och det gör mig så jävla ledsen. Började nästan grina på sista lektionen, men men. Och sen var det ingen som kunde "get off my back" den lektionen, så det gjorde ju allt jävligt mycket bättre. Thank youuuu.
 
Ska gå mot jobbet nu, illamående och utan mat i magen. Hörs.
 
 
 
| |
Upp