"It's a waste of time trying to make everyone like you"

Sitter nu hemma, på min pall, framför datorn. Obviously. Skoldagen har minst sagt varit väldigt värdelös.
Vi gjorde ingenting. Alls. Chillade oss igenom allt, jag och Saga framför allt. Det intressanta och spännande hände när det inte var skoltid. När vi var på väg till Tumba Centrum märker vi att ett par muppar följer efter oss och ber oss sedan att stanna. De var tydligen från en tidning och vill ha med oss, men jag fick inte vara med eftersom jag inte bor i Botkyrka. Aj, vilket hån. Saga fick berätta lite om vad hon kände inför fritidsgårdar och vad ungdomar ska ta sig till när det inte finns sådana ställen etc. Sedan fick vi lite manligt sällskap som bodde i Botkyrka han med, så då fick de stå där och svara på frågor medan jag stod bredvid och var allmänt ofokuserad.

Sedan var det picture-time! Saga ville ha med mig, så om ni ser mig på en bild där jag egentligen inte har ett skit med artikeln att göra... Well, titta och njut.
 
 
Langar gammal bild, för att jag kan.
 
Nu har jag suttit med lite vårdande produkter i håret i väntan på att duschen ska bli ledig. Upp till bevis nu om det fungerar eller ej. Tjingeling.
| |
Upp