Svar & lite annat.

Du som frågade hur det går med videoinlägg:
SABBA INTE MIN ÖVERRASKNING. Tack. Nu lär det dröja lite längre.
 
 
Vad Madeleine har gjort det senaste dygnet är detta:
Vid två igår var jag på jobbmöte, vi gick igenom vad Coop kommer satsa på och vad som krävs av oss, även vilka förändringar i butiken som skett och kommer ske. Efter det mötte jag upp två förrvirrade tjejer som tagit sig till min kära arbetsplats, Saga och Malin. Vi handlade en massa onyttigt och sen tog vi oss hem till mig. 
Vi gjorde egentligen inte så mycket, färgade Malins hår, tittade på tv, pratade och åt.
Jag kan redovisa mitt intag under gårdagskvällen.
En normalstor pizza, två stora tårtbitar, en halv chipspåse, lite lagom godis, några glas läsk och några glas saft. 
Det står för mig. Om de andra åt mer eller mindre är en bra fråga, hehehehehe. Vad dum jag är.
 
Vad Madeleine gör just nu: Skriver lite blogginlägg och går in mina studentskor. Snart jobb.
 
Ja, men snart kommer ett videoinlägg. Frågan är om det kommer innan jobbet idag eller inte.
 
 
 
 
| |
Upp