Oh, you will get your crown

Klockan är runt ett, det är lördagskväll och jag känner ingen stress, nervositet eller liknande. Allt jag har haft att göra är färdigt. Alltså inget mer skolarbete som ska göras hemma. Alls.
Den här helgen har hittills bestått ( och kommer fortsätta bestå ) av jobb och Game of Thrones. Började titta igår vid nio-tiden på serien som det talats så mycket om. Det var inte exakt vad jag hade förväntat mig, men det är ändå väldigt bra. Jobbade 11-19 idag och trodde, så naiv som jag är, att det skulle vara mitt enda pass den här helgen och att jag skulle ta mig in till Stockholm med Sofia imorgon. Men nej, fick frågan om jag kunde jobba 10-17 imorgon, och jag är inte den som säger nej frivilligt, så jobba blir det. 
 
Ska nog lägga mig snart, det är dags att ta igen sömn på riktigt, i den mån det går.
 
 
 
 
| |
Upp