Picking flowers

Idag var jag i skolan fast jag inte alls hade något i skolan att göra. Eller jo, jag lämnade in en av många uppgifter jag är grymt försenad med. Efter det uträttade Sofia och jag ett ärende nere på stan och åt äntligen på Ranch Steakhouse som jag tjatat om väldigt många månader. Det var helt okej, men inget slår hamburgaren jag åt i Österrike. Herre. Min. Gud.
 
 
När jag lämnade Sofia då hon skulle traska iväg till jobbet kände jag att min dag var långt ifrån över och jag var även långt ifrån sugen på att åka hem, så jag tog kontakt med Saga och Martin och kollade om vi skulle hitta på något. Någon timme senare satt vi hemma hos Saga med lite glass som jag så osjälviskt handlat åt oss.
Mamma kom med bilen så jag släppte av Martin på vägen och fortsatte hemåt efter en "oj-vad-nära-vi-var-på-att-dö-där-upplevelse", eller inte. Fick lite motorstopp bara, ibland överskattar man kraften i motorn, ni vet!
Kanske inte det smartaste att få det väldigt nära tågspåret, men äääääääsch då. Jag hade full koll och kontroll!
 
Nattinatt nu, klockan är prick 01:00.
 
 
 
| |
Upp