I find that you're not there

Idag har jag inte gjort mycket alls. Har i min ensamhet och smått sjukliga tillstånd legat i sängen och tittat ikapp på The Vampire Diaries och The Originals. Så nu är jag i stort sett up to date, har endast två avsnitt kvar av The Originals. För er som inte vet är det ett sorts sidospår till TVD. Rekommenderas!
 
Har hostat och inte kunnat andats genom näsan på hela dagen så det känns alldeles förträffligt. Drack faktiskt te, i något sorts patetiskt försök att må lite bättre. It didn't do much good, men det är ju alltid en liten extra fjuttsak som gör att det känns lite bättre för stunden.
 
I fredags träffade jag i alla fall mina underbara vänner från Östertälje och jag kan inte ens förklara hur sjukt bra det kändes att äntligen få träffa dem igen. Stannade där över natten och tittade på lite film och bara chillade.
Mer umgänge med dem kommer det bli - garanterat.
I lördags efter att jag tagit mig hem får jag ett samtal om att "vi kommer och hämtar dig då". Duschade och gjorde mig i ordning för att spendera kvällen med två andra pojkar. Jag kan inte påstå att vi hittade på något sådär jätteskoj, men vi umgicks i alla fall och det var ju poängen. Hade i alla fall en bra helg! 
 
So long.
 
 
| |
Upp