I'm turning

Hoppas att ni alla sover, för jag tror att ni alla förtjänar det. Själv ditter jag uppe och kan inte sova alls.
Klockan är för tillfället tjugo i fyra och det känns förjävligt. Imorgon ska jag till två mässor med pappa för att han har bestämt det. Okej. Jag gör ju ändå ingeniting så vafan.
 
Men, på grund av min bristande förmåga att kunna sova måste jag på något sätt underhålla mig och denna gången blev det en liten gnista av "shit, jag borde nog rensa min blogg på äckliga inlägg jag gjort en gång i tiden".
Hittills har jag väl tagit bort upp mot 15 inlägg eller så. Ni som gått igenom mitt satans arkiv missar ju ingenting, men för er andra - om det är något speciellt år ni vill kika på, föreslår jag att ni gör det nu.
Det här är ett av många projekt som kommer pågå under en längre tid.
 
Ha en fortsatt god natts sömn alla ni!
 
 (Är närmare 50 borttagna inlägg nu, funderar på om jag raderar mig själv eller vad det egentligen är jag håller på med)
| |
Upp