Replace me

 
Jag kommer inte ihåg just den här dagen, men jag saknar vad jag faktiskt hade den här dagen. Någonting att göra. Någonting att gå upp på morgonen för. Jag hade skola, jobb och någon sorts fritid. Visserligen har jag precis fått någonting att göra de kommande dagarna/veckorna. Men ju snabbare och effektivare jag är, desto snabbare kommer jag vara tillbaka där jag är just nu. På noll. För det är tamejfan så det känns.
 
Jag vet inte vad jag vill längre. Med någonting. Jag vet att jag vill bort härifrån, men när jag väl är borta så kommer det antagligen inte bli bättre. Det är bara ett nytt land och nya saker - till en början. Och efter det? När jag vant mig? Då kommer det säkert bli precis som nu. Helt jävla värdelöst. Vissa människor är menade att vara begravda i sig själva antar jag.
 
 
| |
Upp