2 små veckor

Tjenatjena!
 
Idag har det varit en bra dag faktiskt! Jag har inte gjort någonting som involverar att jag tagit mig till jobbet och jobbat. Jag vaknade först av sopbilen som ALLTID väcker mig vid halv åtta tiden, men efter att jag stängt fönstret och lagt mig ner i min underbart mysiga säng somnar jag om. Så jag vaknar vid tolv, har fått svar angående lite funderingar och efter många om och men så börjar vissa saker äntligen klarna upp. Typ.
 
Jag har äntligen tagit mig i kragen och börjat titta på American Horror Story Asylum. Äntligen. Väldigt speciell serie för er som undrar. Det är psykopater, mördare, sadomasochister och mycket blod i ett dovt och smutsigt ljus. Så det är väldigt få jag skulle rekommendera denna serie till faktiskt, men den passar mig.
 
För övrigt så fyller jag år om 2 veckor, den sjunde, och jag har börjat känna ett galet sug efter att dricka mig redlös. Ja, kanske inte redlös, men jag vill bli full och bara allmänt ovetande om världens alla problem för en liten stund. Jag vill ha galet kul och bara skratta tills jag inte orkar mer.
Dessvärre vet jag inte när jag jobbar helgen innan min födelsedag, men jag hoppas att jag får ha roligt till min 19:e födelsedag, för man fyller ju bara 19 en gång.
 
 
 
 
 
 
madeleine | |
Upp