Att aldrig kunna sova

Var enda jävla natt när jag försöker sova vrider och vänder jag på mig. Ligger på mage, på rygg, på sidan, uppochner, hit och dit. Ni förstår grejen. Men var enda jävla gång så går det åt helvete. Jag sätter mig upp i mitt totala mörker och bara önskar att jag kunde sova. Min dumma hjärna gillar att påminna mig om allt jag gjort fel, saker jag borde gjort annorlunda, saker jag aldrig borde ha sagt, saker jag gör fel och slutligen saker jag kommer göra fel. Och sen börjar jag fantisera om jag gjort saker annorlunda och hur det kunde blivit istället. Vad jag kan komma fram till är endast att jag inte lär mig av mina misstag utan bara gör om dem. 
 
Sitter med tjocktröja och tofflor på, utöver det vanliga, i min säng med datorn framför mig och tänker titta på lite mörker. Tänker titta på min fina serie tills jag slocknar, eller tills vanligt folk går upp och det är dags för mig att göra detsamma.
 
Kom och hjälp mig.
 
 
 
| |
Upp