Jag är färdig här

Jag vill flytta. Nu. Ta mig härifrån och tvinga mig aldrig att komma tillbaka. Jag behövs inte här längre. Ta mig till en plats i världen där jag är behövd och för alltid kommer vara det. Snälla.
 
Jag vet inte om jag ens kan beskriva hur det känns för er som aldrig känt såhär. Det är bara en massa meningslös tid som tillbringas här, en massa onödiga händelser som inte är värda någonting i slutet av dagen.
Tid som passerar och känslan av att inte höra hemma här. Det är här jag föddes och växt upp, men jag vill inte leva mitt liv på den här platsen längre. Jag vill inte se samma saker dag ut och dag in. Jag är så jävla trött på det här. Det känns som en del av mig försvann när jag lämnade Österrike och att den delen har levt sitt eget lilla äventyr sen dess, det är som om den ropar på mig att ge mig ut på ett stort, efterlängtat, äventyr.
 
Fan.
Hjälp mig.
 
madeleine | |
Upp