Sovtime

Har jobbat idag och kommit fram till ett viktigt beslut, för min egen del. Vad detta beslut innebär är ingenting som jag kommer skriva i klartext, ser hellre att ni klurar på vad detta kan vara för sorts beslut.
Hur som helst.
Jag har ont i nacke, rygg och röv. Känns som om någon stått med en slägga och mörbultat sönder min kropp. Fast det är egentligen träningsvärk (tror jag).
 
Imorgon kommer en rörmokare hit vid nio och jag undrar bara vad fan planen är? Att väcka mig och sen skratta mig rakt i ansiktet när jag inte ens får använda toaletten och uträtta morgonbehovet? Det här är djävulens påhitt.
Men. Ovanför de mörka molnen chillar solen och det är väl allt för "the greater good" antar jag.
Hoppas bara att jag möjligen kan sova och allt passerar utan min vetskap.
 
Godnatt gott folk. Och ni andra också.
 
 
| |
Upp