Baby, that will be enough

Här sitter jag med min ett-par-centimeter-från-en-snygg-ombre och läser en massa bloggar.
Det är väldigt många som har barn eller väntar barn nu, som är i min ålder och jag tycker det är väldigt intressant att följa deras "resa" eller vad man ska säga. Det får mig att tänka på den dagen då jag själv, förhoppningsvis, kommer sitta där med en mage som är omkretsen av en liten planet. Det är en skrämmande tanke till viss del, att någon lever inom mig, haha.
Men det kommer dröja länge! Jag ska leva tills jag är nöjd, plugga klart och sen stå stadigt inom något företag där jag trivs superbra. Om jag inte startat eget det vill säga, hehe.
 
Hur som, här är jag just nu :)
 
 

Hittills har jag inte märkt någon skillnad på mitt hår, men kommer ha i Hairbell-schampot och balsamet ikväll. Varannan dag i hårbotten, därefter vanliga produkter. Även om det inte kommer växa någon extra centimeter, så längtar jag ändå tillbaka till tiden då jag hade långt och fint hår. Min plan är inte att färga/bleka det på ett bra tag, så jag kommer ha en "naturlig" ombre (eller har redan, men jag ser det inte som en riktigt ombre än, det behöver växa lite till).
| |
Upp