2009.01.14 - 2014.01.14

Idag för fem år sedan startade jag om den här bloggen. Hade alltså raderat den tidigare historiken och"startat på nytt". Samma namn och domän, bara nytt. Och vad har jag kommit fram till sen den dagen i januari för fem år sedan? Mycket, men samtidigt så väldigt lite.
Det som bör poängteras är att jag inte är samma människa då som nu, självklart är jag inte det. Det vore anmärkningsvärt om jag var precis samma människa, både utseendemässigt och psykiskt, som jag var när jag gick i högstadiet.
Hade jag varit samma människa hade jag inte utvecklats överhuvudtaget. Om ni nu antar att jag är stolt över allt jag gjort för att komma dit jag är idag, tror ni väldigt fel. Pain makes people change, skulle jag vilja referera till. Detta gäller både gentemot mig samt från min sida. Jag är ingen oskyldig människa. Kommer aldrig påstå det heller. 
 
Det som förändrats generellt är väl att jag har väldigt mycket självinsikt. And that's about it.
 
 
 
| |
Upp