Sweet, honey, sugar

Hej där, mina finaste vänner och ovänner.
 
Just nu är det lördag och jag har planerat att inte göra någonting ikväll, imorgon får vi se, men jag tror att stanna hemma kommer vara det självklara alternativet. Går ju upp vid fem varje morgon och kommer hem runt sju på kvällen och somnar först efter tolv, som ni förstår är jag mer än trött. Idag var första dagen på länge som jag verkligen kunnat sova ut.
 
Igår var jag med Tim, Simon och Eric (bara en liten fjutt som fattades). Planen var att gå ut och dricka lite, men mitt nuvarande tillstånd hindrar mig från det och sen var det väl inte sådär jättepepp hype på att gå ut heller. Så det hela slutade med att vi tog oss hem till Tim. Spelade tv-spel och kollade film gjorde vi och sen fick jag till och med skjuts hem, så jag är mer än nöjd med gårdagen. 
 
Den här dagen har jag gått runt och ätit nötter. Okej, när började jag äta nötter? Från och med idag tydligen.
Fast det är ju specialare liksom. Det är en fin blandning av cashew, jordnötter och "jumbo corn" (som var asäckliga). De första två var total awesomeness. Kolla påsen. Chili också, mmmmmmmmmm.
 
 
 
Önskar eder alla en grym lördagskväll med alla tänkbara nötter. Tjingeling.
 
| |
Upp