The better of you

Tjenahej. Here me is, alive.
 
Hade ett bra nyår, kunde varit lite mer livat och lite mer partypeeps och känsla och hela köret, men det rullade på ganska bra ändå. Kom hem till dörren och allt var frid och fröjd. Vi hann med ett stopp på vägen som innebar ben & jerrys.
 
I lördags jobbade jag och åkte sedan hem för att dra mig mot Tumba för lite hemmafest/firande av Anton som fyllde 20. Det var nice och chill och allt sånt. Kan bara inte fatta att jag fyller 20 i år. Känner mig fortfarande som 14 typ. (Kanske för att jag inte växt någonting sedan dess, men ja.) Då blir det systemet för hela slanten, hahaha.
Alkisen i mig pratar allt för mycket, måste sluta med det.
 

Idag var jag och Sofia på museum, ja. Fast det var faktiskt min present till henne, hon har tjatat om det sååååååååååååååååååå jävla länge. Vi tittade på två filmer på Cosmonova och tittade på alla utställningar.
Det har inte förändrats alls sen jag var där sist, för fyra år sen.
 
 
 
Ni ser ju, glad som ett litet barn på julafton! Vi köpte två små dinosaurier, Hank & Frank.
Jag fick den bruna, Hank, och Sofia den gröna, Frank. Hur detta blev? Ni som följer mig på twitter kan nog lista ut det!
 
Imorgon blir det återigen jobb och jag ska försöka lägga mig i tid. Toooooodles.
| |
Upp