Längtar efter något så jävla mycket

Jag längtar så satans mycket tills jag flyttar hemifrån. Missförstå mig inte, jag har det jättebra och bekvämt hemma, men det är någonting visst med tanken på ett eget hem. Jag längtar efter att få möblera, fixa och dona. Att ta hand om ett hem som jag verkligen kan sätta en personlig prägel på. Förmodligen kommer mitt första egna hem inte bara vara mitt hem, utan även min pojkväns hem också.
Dock är det där med att flytta hemifrån väldigt långt fram i tiden. Men jag längtar ändå.
 
Älskar att sitta på tumblr och scrolla igenom så många olika bilder som ger mig inspiration för hur jag vill ha det. Klarar inte av att vänta, låt allt gå snabbt och smärtfritt tills den dagen kommer då jag håller nyckeln i min hand, men låt mig få ha en jävla massa äventyr i bagaget innan dess också.
| |
Upp