På både gott och ont

Förlåt för min dåliga uppdatering, men jag har faktiskt valt att göra annat. Som att jobba och jobba och jobba.
Anledningen till detta inlägg var dock inte att dra någon ointressant bortförklaring.
 
Jag beställde, som den lättlurade lilla flickan jag är, Hairbell-produkterna som det pratas så väldigt mycket om. Det är ett schampo och balsam som skall masseras in i hårbotten och på något sätt göra så att håret växer snabbare. Eftersom jag grovt ångrat mitt beslut att klippa av ca två tredjedelar av mitt hår så kände jag att det var värt en chansning. Jag fick hem produkterna idag och hade i det för någon timme sedan.
 
Såhär ser de ut:
 
 
 
Lovar att hålla bloggen uppderad om hurvida det fungerar eller inte.
 
Imorgon väntar jobb återigen, 06:45-16!
 
 
 
| hairbell | |
Upp