Only know you've been high when you're feeling low

Klockan har passerat två denna nationaldagsnatt och jag sitter här sömnlös som jag inte varit på ett bra tag. Jag vill bara ta mig härifrån med allt jag håller kärt vid min sida. Jag pratade med Sofia tidigare idag om önskan att vara ekonomiskt oberoende och tanken på att ständigt ha sig ett litet äventyr. Att resa och uppleva saker. Jag håller tummarna för att jag inom en snar framtid vinner 100 miljoner på triss eller något sådant. Fy helvete vad jag skulle leva då.
 
Jag är så tacksam för att jag snart åker till Grekland i alla fall och kort där efter till Bråvalla. Min plan är att vara glad och bekymmerslös under festivaltiden, med hjälp av alkohol till viss del, haha. 
 
Hungern skriker så i min mage, men jag ignorerar den. Klockan är faktiskt alldeles för mycket för mat. Godnatt på er alla. Imorgon är det jobb för min del 11-18:30.
 
| |
Upp