Helgen

Den här helgen har jag inte gjort så mycket mer än vad jag vanligtvis gör under helgerna, dvs sovit och bara varit  med en väldigt bra person. Tänker inte dra hela långa historien gällande allt som innefattar detta, men jag är paxad, så att säga. 
 
Imorgon är det jobb som gäller återigen och det är ju bara förträffligt. Vi har hoppat omkring lite på kontoret och vi har nu en alldeles ny plats att sitta på. FYI typ. Ser inte fram emot att gå upp vid 5 imorgon, men vad gör man inte för pengar. 

Jag känner mig en aning rastlös, då det var väldigt längesedan jag hade ett helt och rent rum och inte behövde tänka på att städa det eller hur mycket tvätt som behövde tvättas. Med detta sagt finns det bara en sak för mig att säga: Jag är ledig ikväll. Hur sjukt är inte det? haha.
 
 
 
| |
Upp