Ge mig två sekunder

Just nu kan jag inte be om mer än det jag har, eller hade för ett par timmar sedan rättare sagt. Med den bästa killen som finns bredvid mig i min säng och Vikings på tv:n. Är så jävla glad att saker blev som de blev till slut.
 
Hur som helst, igår natt (tors-fre) vaknade jag av att det gjorde så satans jävla ont i högra delen av buken. Och det slutade inte göra ont heller. Jag var då hemma hos min pojkvän, han trodde att jag ljög först för att slippa jobbet, men efter ett samtal med 1177 beslutade jag mig för att släpa med mig honom till akuten. Vaknade strax efter tre på natten och vid ungefär halv fem var vi på väg i en taxi mot Huddinge Sjukhus. Mådde så jävla dåligt av att det gjorde så ont. Efter flera timmar, åtta exakt likadan förklaringar till olika läkare och en riktigt hemsk undersökning fick jag till slut beskedet att det antagligen varit blindtarmen som hamnat i kläm på något vänster eftersom smärtan avtagit vid det laget då en överläkare kom och knackade på dörren.
 
Hade väl gått in i väggen om jag varit ensam. Var asförbannad när vi gick därifrån för övrigt. Tack så mycket älskling för att du var där med mig och hade någon att luta mig mot när det kändes som om helvetet var inuti mig.
 
 
 
 
| |
Upp