Russian roulette is not the same without a gun

Jag hade en bra helg, tills jag blev sjuk. Och nu ligger jag här, sjuk och bedrövlig med en önskan om att bara vakna imorgon och vara 1000% mer frisk än jag är just nu. Förkyld, huvudvärk, illamående och hosta. Bara alldeles underbart.
Mitt rum ser ut som ett bombnedslag och ändå städade jag igår, men äsch. Ingen ska ju ändå komma in hit förutom jag de närmsta dagarna.
 

Jag vill verkligen skriva vad jag känner gällande allt det här med ett speciellt parti i riksdagen, men samtidigt vill jag inte det. För oavsett vad jag känner gällande deras värderingar så kommer även jag i samband med det att klassas som "rasist". I dagens Sverige kan man inte vara för eller emot längre. Du är helt jävla dum i huvudet om du tycker någonting om politik, så därför avstår jag från det. Det känns som om vi går bakåt i utvecklingen snarare än framåt och det är jävligt synd.
 
Hur som, vi håller tummarna för att Madeleine ska bli frisk!
 
 
 
| |
Upp