Tre dagar kvar

Nu återstår endast tre jobbdagar innan jag slutar på mitt nuvarande jobb. Det är söndag, måndag och onsdag, sen går jag därifrån utan att se tillbaka. Jag kommer att gå tillbaka till Coop under sommaren. När min chef ringde och sa att jag självklart fick komma tillbaka ville jag gråta av lycka. Det kommer kännas så jävla bra att komma tillbaka till mina vänner, en arbetsplats där jag inte får lika mycket skit från kunder och att det ligger mycket, mycket, närmare. Visst, det jag gjort tidigare kanske passar vissa och jag förstår det.
 
Jag klarar däremot inte av det längre och därför har jag då sagt upp mig.
 
Fram till juni kommer jag att tjäna lite extra pengar ändå. Kommer jobba på valet, hehe, och även servera på en av pappas barndomsvänners 50-års fest.
 
 
Toodles tills vi hörs igen.
 
| |
Upp