Färdig med designen...

Hej igen, nu tror jag att jag faktiskt är färdig med pysslandet som innefattar designen här. Har tagit bort bakgrunden och tagit en mer basic sådan, gjort om headern till en svart och enkel. Har även ändrat lite i länkarna, det transparenta som var tidigare (som jag tyckte om väldigt, väldigt mycket) gjorde det jobbigt för mig ett tag när själva inläggen blev transparenta också. Enklaste lösningen på detta var att ändra länkarna och göra en annan variant istället. Kommer antagligen försöka ändra tillbaka någon gång senare, men det får duga för tillfället. 
Nu spökar det inte någonstans i alla fall!
 
Om det är någon som upplever att det är strul med länkar, bakgrund etc så släng gärna in en kommentar så försöker jag fixa det. 
 
Nu ska jag alldeles snart gosa ner mig i min pojkväns famn, ha en bra onsdagskväll allihopa :)
 
 
Ps. Jag lovar att ett inlägg kommer med uppdatering om min födelsedag, bara jag kommer hem. Ds.
 
 
| |
Upp