Lördag 4/10

Under dagen på lördag kommer jag att bli firad tillsammans med min moster som fyllde år i torsdags hemma hos min mormor. På tisdag när jag fyller 20 (!!) kommer jag ta mig en liten tripp till Systemet och senare bli firad här hemma med resten av min familj/släkt. Plus att min pojkvän ska träffa en massa från min släkt för första gången, så det är lite att se fram emot trots allt!
 
Dock betyder firande att det måste vara rent och städat... Tänkte försöka städa riktigt ordentligt imorgon, dammsuga och torka golvet på mitt rum. I vanliga fall är det stökigt och dammigt som jag vet inte vad, haha.
 
Idag, fredag, har jag vaknat upp hos Martin och även jobbat. Nu sitter jag och tittar på Animal Planet, men känner att jag bör dra mig mot badrummet för att göra mig redo för att sova en god natts sömn.

Det är även en månad kvar tills jag och Sofia åker, kan inte ens förstå det..
 
 
 
 
| |
#1 - - JohannaStenroos:

Jag har helt missat att du fortfarande bloggar! Kul att se :D Och grattis i förskott Madeleine ^^ <3

Upp