Redan oktober

Som ni ser så har jag gjort om lite här på bloggen. Jag har länge känt att jag ville göra om, men aldrig känt att jag riktigt orkat. Det är lite saker som inte är som de ska ännu, men det kommer ordnas inom kort! 
 
Idag har vi gått upp tidigt för att bidra med bärhjälp och transport av varor. Efter en sväng till Älvsjö och hem igen så åkte vi upp till Stockholm för ett en av oss skulle lämna lite bevis på att han är drogfri inför en nyanställning och den andra av oss för att leta lite presenter till en familjemedlem som fyller år idag :) Tog lunchbuffe på Pizza Hut också, bara för att jag älskar det så mycket.
Vi var hemma igen runt tre tror jag, sedan dess har jag bara suttit och kämpat med den här jävla designen, haha.
 
 
Jag hade i alla fall sällskap av två lurvisar då min pojkvän satt och spelade vid sin egen dator. Nu börjar mitt tålamod för bloggen denna afton att ta slut. Vi hörs om inte så lång tid.
 
 
| |
Upp