7.09.2014

Den här veckan har jag jobbat på min pappas jobb under tre dagar, där jag suttit och kämpat med tusentals siffror som ska in i deras databas. Det har varit ansträngande för huvudet och jag är inte klar ännu, men jag kämpar på.
 
I tisdags hade jag ett tandläkarbesök inbokat så den dagen var jag ledig från jobbet i Bromma. Turligt nog så inföll min kärastes jobbintervju senare samma dag uppe i Stockholm, så jag passade på att åka upp med honom dit. Vi åt Pizza Hut efter en lång förmiddag, för min del, därefter åkte vi till honom och tog det chill tills det var dags för mig att dra mig hemåt.
 
I fredags jobbade jag på Coop till stängning - inget mer med det.
Gick hem, packade mina prylar och väntade till strax innan ett då hjärtegoset mitt kom och hämtade mig för en ledig helg tillsammans.
 
Idag träffade jag några vänner och åt middag med dem i Stockholm, och nu sitter jag här, i min säng, alldeles ensam.
 
 
 
 
| |
Upp