75 frågor, del 1

1: Fullständigt namn? Madeleine Sara Nicole Ring

2: Stjärntecken? Våg

3: Rädslor?  Att falla från höga höjder framför allt

4: 3 saker du älskar?  Min pojkvän, små gosiga katter och fyrverkerier.

5: 4 saker du finner avtändande?  Överdrivet skitsnack, oärlighet, riktigt smutsigt hår och överdriven egoism.

6: Hur många språk kan du? Svenska och engelska, förstår tyska till en viss del.

7: Bästa vän? Min pojkvän, men sen har vi min lilla tard Sofia också.

8: Hur lång är du? 162 fjuttiga centimeter.

9: Vad saknar du just nu? Sömn.

10: Vilken tid föddes du? 17:25

11: Favoritfärg? Mörkblå

12: Är du kär i någon? Jajamen!

13: Favoritcitat? "Life isn't about findning yourself, it's about creating yourself"

14: Favoritplats? Där mitt hjärta är

15: Favoritmat? Grillat med potatisklyftor och beasås + vitlöksbörd

16: Vad lyssnar du på just nu? Give me love - Ed Sheeran

 

17: Vad lägger du först märke till med en ny person? Håret

18: Skostorlek? 36

19: Ögonfärg? Bruna (Hazel kanske några skulle säga då det är grönt i dem)

20: Hårfärg? Mörkblond/ombre

21: Favoritfärg på kläder? Svart

22: Busringt? Haha, jo kanske lite grann.

23: Favoritfilm? Herkules, den tecknade Disneyfilmen.

24: Hur känner du dig just nu? Trött, men redo för ett jobbpass

25: Någon du älskar? Min pojkvän, mer än någonting annat.

listor | |
Upp