75 frågor, del 2

26: Din relationsstatus? I ett förhållande, om det inte framgått tydligt nog

27: Din relation med dina föräldrar? Har två väldigt olika relationer med mina föräldrar.

28: Favorithögtid? Nyårsafton tror jag, älskar ju fyrverkerier

29: Tatueringar/piercingar du har? Räknar inte hål i öronen, så jag har två stycken "riktiga" piercingar

30: Tatueringar/piercingar du vill ha? Kan tänka mig tatueringar, men jag är jätteosäker på placering och motiv.

31: Får du ”Godmorgon” och ”Godnatt” sms? Ja, det faller ganska naturligt i det förhållande jag är i.

32: Har du någonsin kysst personen du senast smsade? Absolut inte, hahah

33: När höll du senaste handen med någon? Tidigare idag

34: Hur lång tid tar det för dig att göra dig klar på morgonen? Det beror lite på, men en halvtimme skulle jag väl säga

35: Har du rakat benen de senaste tre dagarna? Jodå

36: Var är du just nu? I mitt andra hem hos min pojkvän

37: Har du varit på ett bröllop? Ja, nu var det ett bra tag sedan, men några stycken har lilla Madeleine varit med på

38: Bor du med dina föräldrar? Jag antar att jag gör det när jag väl är hemma haha, men bara hos min pappa.

39: Längtar du till något? En hel del, men mest av allt längtar jag just nu efter en lägenhet som jag kan kalla min.

40: Känner du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? Det gör jag!

41: När kramade du någon senast? Idag

42: Något du inte gillar att äta? Svamp.

43: Om du kunde gå på en konsert just nu, vilken skulle du valt? Jag skulle nog säga Imagine Dragons igen, och se dem ordentligt. Är så tacksam för att jag fick se dem på Bråvalla (det var nära att det inte blev så).

44: Vad tänker du på mest? Framtiden - jobb framför allt

45: Din konstigaste talang? Konstig talang... Alltså jag kan böja min tunga lite som jag vill, haha

47: Har du några konstiga fobier? Jag älskar verkligen katter, men det värsta jag vet är när man kommer ut ur duschen och torkar sig med en handduk som en katt har strukit sig emot. Står allvarligt talat alldeles helt katatonisk när jag känner hur katthåren sätter sig fast på min kropp, därefter blir det panik och frustration.

48: Föredrar du att vara bakom eller framför kameran? Bakom, blir aldrig någonsin nöjd när någon annan tar kort på mig.

49: Föredrar du att ringa på en telefon eller videochatta? Prata i telefon definitivt.

50: Tror du på spöken? Det där är en sån fråga som jag måste svara "jag vet inte på".

listor | |
Upp