75 frågor, del 3

51: Tror du på magi? Jag vill absolut inte svara nej på den här frågan, men kanske känner att "magi" för mig har en annan betydelse än Harry Potter och trollstavar, utan någonting annat helt enkelt.

52: Tror du på lycka? Jag tror absolut att lycka existerar, varför skulle jag inte?

53: Vilket väder gillar du mest? Soligt väder med snötäckta gator.

54: Vilken var den senaste boken du läste? Kommer inte ihåg den senaste, men jag jobbar mig igenom Harold Fry och hans osannolika pilgrimsfärd just nu.

55: Gillar du lukten av parfym?  Parfymer finns det en hel drös av, men jag gillar söta dofter på mig själv.

56: Har du några smeknamn? Madde faller sig naturligt, men min pappa kallar mig Muppen ganska ofta.

57: Senaste skadan? Skärsår på armarna tack vare öppnandet av kartonger - occupational hazard

58: Spenderar du pengar eller sparar du dom? Tycker att jag i dagsläget har en väldigt bra balans dem emellan

59: Kan du röra din näsa med tungan? Svar ja.

60: Gillar du färgen rosa? Inte alls egentligen, men har något plagg, typ träningskläder

61: Favoritdjur? Katt tusen gånger om

62: Vad brukar du göra vid midnatt? Sova eller sitta med datorn oftast, ibland någon serie.

63: Vilken sång gör dig mest glad när du hör den? Livin La Vida Loca, haha

64: Ditt favoritord? Gos ligger mig varmt om hjärtat sedan en tid tillbaka

65: En bra blogg du följer? Jag följer en massa olika, så det blir svårt att välja

66: Vad har du för bakgrundsbild på datorn? Visar er nedan, men det är lite berg och solnedgång hejhopp.

 

67: Fått IG i ett ämne/kurs? Fick IG i Engelska efter ett missförstånd, men det klarades upp och jag har inte något IG någonstans längre!

68: Kysst en kille? Aldrig, har aldrig kysst någon kille - inte ens min pojkvän.

69: Haft ett jobb? Ett? Om jag har, haha

70: Lämnat huset utan plånbok? Snarare lämnat plånboken kvar på jobbet.

71: Testat droger? Nej, det har jag inte. Har faktiskt aldrig ens testat att röka vanliga cigg.

72: Är du vegetarian/vegan? Nej, jag uppskattar kött för mycket , tyvärr. Äter dock inte all typ av kyckling.

73: Varit inne på datorn 5 timmar i sträck? Inget snack om saken, det är klart jag har.

74: Tittat på tv 5 timmar i sträck? Socialt liv? Vad är det?

75: Fått ditt hjärta krossat? Ja, det har jag väl.

listor | |
Upp