When you're by yourself, do you like you?

Idag var det en tidig morgon för en morgontrött tjej, 7 - 14 för inventering och några timmar kundtjänst där i mitten. Det har varit en dag som gått väldigt långsamt, men jag är glad att jag har fått umgås med en kär kollega till mig de sista timmarna i alla fall.
Jag började morgonen med att sminka mig något förfärligt enligt mig, men jag orkade inte ordna till riktigt då det var så tidigt och håret var skitigt i någon muppig tofs på huvudet, men efter en liten promenad hem i det fina vädret var jag mer än redo att duscha och ta bort allt klet i ansiktet.
Och känslan jag har är 100% uppskattning av mitt hår just nu - det är mjukt, rent och känns lite längre än vad det gjorde för en vecka sedan och jag har bara några drag av mascara på mig, ingenting annat. Så skönt.
 
Min fina pojkvän kom och hämtade mig i alla fall och en sak ledde till en annan som ledde till att vi, jag och Martin, blev bjudna på middag (i mitt fall födelsedagspresent i förskott) av hans bror och mötte även upp en av hans kompisar på Kolgrillsbaren. Så ätit gott har jag definitivt gjort idag. Vad jag vill komma fram till är att jag är väldigt nöjd med denna dag trots den tidiga morgonen :)
 
 
Oldie and blondie
| |
Upp