100/365

 
Idag är det 126 dagar kvar tills jag, Martin och 4 av hans kompisar åker till Mallorca! Det såg ut som vi skulle bli någon mer där ett tag, men det sket sig. Vi kommer nog ha ganska roligt ändå tror jag. Vi valde att boka ett hotell med en åldersgräns på 16 år så vi slipper trängas med en massa barnfamiljer i poolen och restaurangen om vi väljer att äta där. Vi har stranden typ 100 meter framför hotellet, det ser riktigt fräscht ut och wifi ingår på hela stället. Så vad kan det finnas att klaga på? Inte vet jag, men om det finns någonting överlever man antagligen utan problem, haha. 
 
Vi ser jättemycket fram emot det allihopa tror jag, om inte annat gör i alla fall jag och Martin det! 
 
Det här är bilder från Vings hemsida på hotellet som heter Sunprime Waterfront. 
 
 
En vecka på hotell med min lilla gris i ett varmt land kan inte bli annat än fantastiskt. Lägg på lite alkohol och gott sällskap så har vi inget annat än ett mästerverk. Jag längtar ihjäl mig! 
| |
Upp