106/356

Min kära pojkvän påminde mig så snällt om att jag faktiskt har ett inlägg att göra! Och det handlar om vår kväll i lördags. 
 
Kvällen började med att jag och Martin plockade upp Anton och Isabelle och åkte mot Heron City för att äta på O'learys och möjligen bowla eller gå på bio. Vi åt vår middag och fick den briljanta idén att gå ut i stället. Så, vi åkte hem till mig, hämtade ombyte, åkte vidare till tumba och släppte av Anton och Isabelle hos honom. Martin och jag åkte till honom, fixade oss och förade på de många cider som vi hade kvar sedan tidigare. 
 
Mötte upp dem på stationen på söder då det blev en liten miss med vilken vagn vi skulle välja. Vi gick till ett par barer på söder tills de stängde vid ett. Sen mötte vi upp William och letade rätt på en toalett (viktigt!!) och sen tog vi oss till Harry B James till de stängde vid tre. Ingen av oss kände att vi ville hem, så vi gick till Marquise. Var där till halv fem och lyckades få en taxi som tog oss alla fem hem. Vi fick till och med stanna på donken gratis. Tyvärr blev det inte världens bästa besök där, men någon hamburgare fick vi i oss allihop. Halv sex var jag och Martin hemma hos honom, nöjda och glada somnade vi. 
 
Vaknade dagen efter och kände att vi kunde ha skippat Marquise, mitt lilla hjärta spillde ut min egen drink på mig, det kostade 150 spänn att komma in och det var inte riktigt rätt typ av ställe för oss två helt enkelt. Kul hade vi ju såklart ändå. Jag var fortfarande full när jag vaknade vid 12. Vi borde helt enkelt åkt hem när Harry B James stängde, då hade både jag och Martin mått bättre dagen efter. 
 
På en av barerna köpte vi Appletini och för mig var den en solklar hit! Alltså wow vad god den var!!
 
Skulle ändå säga att det här var den roligaste utgången, var först lite negativ till att dra runt, men det visade sig vara jättekul! Är ju ganska bekväm av mig, haha. 
 
| |
Upp